Mozdulat-képzelet blog

Reggeli derékfájás

2018. április 03. - Török.Ágnes

Sokan panaszkodnak arról, hogy reggel derékfájással ébrednek, ennek enyhítésére a következőt javaslom:
Felkelés előtt kb. 15 perccel fordulj hasra, tegyél az alhas alá egy kisebb párnát, ami kicsit megemeli a medencédet, de nem nyomja kellemetlenül a hasadat. 
Pihenj így 10 percet, a fejedet kényelmesen fordítsd az egyik irányba, majd félidőben lassan fordítsd át a másik oldalra. Pihenés közben a levegőt orron keresztül szívd be, lélegezz a hasadba, lazán préseld lefelé a levegőt belégzéskor, ezáltal segítve ezzel is az ágyéki csigolyák megnyitását.
Kb. 10 perc után lassan emelkedj fel térdelőüléses nyújtózásba ("buszos" vagy "joker" nyújtózásnak hívjuk mi), álladat húzd be, tedd a homlokodat az ágyra, és lassan engedd még lejjebb a medencédet a sarkad irányába. Lazíts ebben a helyzetben is pár percig. 
Ezután a medencét nem mozdítva nyújtózkodj előre egyik, majd másik karral lassan váltogatva. Végül lassan felemelkedve, a térdedet magad alá húzva állj fel.
…A reggeli elkészítése és a KV megfőzése közben még néhány nyújtózás beleférhet, de ezekről majd legközelebb.
Jól induló, vidám reggeleket kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozdulatkepzelet.blog.hu/api/trackback/id/tr9213803246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.